№з/п |
Назва адміністративної послуги |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
ВІДДІЛ ВЕДЕННЯ РЕЄСТРУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
1. |
Реєстрація місця проживання (перебування) особи |
|
||||
2. |
Зняття із задекларованого /зареєстрованого місця проживання (перебування) особи |
|
||||
3. |
Зняття із задекларованого /зареєстрованого місця проживання (перебування) особи за заявою власника житла |
|
||||
4. |
Витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує задеклароване/зареєстроване місця проживання (перебування) особи |
|
Бланк заяви |
|||
5. |
Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
|
Бланк заяви |
|||
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
1 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
2 |
Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
3 |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
4 |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
5 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
6 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
7 |
Скасування рішення державного реєстратора |
|
Заява формується адміністратором ЦНАПу за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|||
УПРАВЛІННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
8 |
Видача довідки щодо наявності земельної ділянки ОСГ призначення |
|
||||
9 |
Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань |
|
||||
10 |
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) |
|
||||
11 |
Надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
|
||||
12 |
Затвердження проекту землеустрою щодо створення нових та впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань |
|
||||
13 |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) |
|
||||
14 |
Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
|
||||
15 |
Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки, що перебуває у користуванні |
|
||||
16 |
Затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки, що перебуває у користуванні |
|
||||
17 |
Надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу (об"єднання) земельної ділянки |
|
||||
18 |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок |
|
||||
19 |
Внесення змін до рішень сесії міської ради |
|
||||
20 |
Продаж прав оренди на конкурсних засадах (земельних торгах) |
|
||||
21 |
Прийняття рішення щодо припинення права постійного користування земельною ділянкою |
|
||||
22 |
Прийняття рішення щодо включення до переліку земельних ділянок, що підлягають продажу |
|
||||
23 |
Прийняття рішення щодо продажу земельних ділянок |
|
||||
24 |
Прийняття рішення щодо припинення права користування земельною ділянкою та розірвання за взаємною згодою договору оренди земельної ділянки |
|
||||
25 |
Прийняття рішення щодо надання у користування на умовах оренди земельної ділянки |
|
||||
26 |
Прийняття рішення щодо продовження дії договору оренди земельної ділянки |
|
||||
27 |
Продовження терміну дії рішень міської ради |
|
||||
28 |
Постановка у чергу на отримання земельної ділянки з подальшим наданням дозволу на виготовлення документації із землеустрою для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд |
|
||||
29 |
Постановка у чергу на отримання земельної ділянки з подальшим наданням дозволу на виготовлення документації із землеустрою для ведення особистого селянського господарства |
|
||||
30 |
Прийняття рішення щодо надання у власність земельної ділянки |
|
||||
31 |
Внесення змін до договору оренди земельної ділянки |
|
||||
32 |
Надання земельної ділянки в користування на умовах договору фактичного користування |
|
||||
33 |
Прийняття рішення про продовження дії договору про фактичне користування земельною ділянкою |
|
||||
34 |
Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за давністю користування |
|
||||
35 |
Видача уточнюючої довідки про площу земельної ділянки |
|
||||
36 |
Прийняття рішення щодо погодження меж земельної ділянки |
|
||||
37 |
Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок – форма 3 ДФ |
|
||||
УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
38 |
Видача замовникам містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
|
||||
39 |
Оформлення та видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки, внесення змін в будівельний паспорт |
|
||||
40 |
Оформлення та видача паспорту прив’язки тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності |
|
||||
41 |
Погодження місця розміщення тимчасової споруди (ТС) для провадження підприємницької діяльності |
|
||||
42 |
Видача дозволу /відмова у видачі дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами |
|
||||
43 |
Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
|
||||
44 |
Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами (у разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду) |
|
||||
45 |
Продовження терміну дії дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами |
|
||||
46 |
Внесення змін до дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
|
||||
47 |
Присвоєння адреси об’єкту будівництва, об’єкту нерухомого майна |
|
||||
48 |
Зміна адреси об’єкту будівництва, об’єкту нерухомого майна |
|
||||
49 |
Видача довідки щодо підтвердження адреси об’єктів нерухомого майна |
|
||||
50 |
Видача довідки про зміну нумерації об’єктів нерухомого майна |
|
||||
51 |
Видача довідки про відсутність забудови на земельній ділянці |
|
||||
52 |
Видача висновку УМіА щодо можливості надання земельної ділянки в тимчасове користування |
|
Бланк заяви |
|||
53 |
Погодження технічної документації із землеустрою або надання висновку до проекту щодо відведення земельної ділянки |
|
||||
54 |
Надання згоди на забудову орендованої земельної ділянки |
|
||||
55 |
Зміна адреси закінченого будівництвом об’єкту у разі об’єднання, поділу або виділення частки |
|
||||
56 |
Присвоєння (зміна) адреси закінченому будівництвом об’єкту (після прийняття в експлуатацію) |
|
||||
57 |
Присвоєння адреси об’єкту будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт |
|
||||
58 |
Присвоєння адреси самочинно збудованим об’єктам, на які визнано право власності за рішенням суду та об’єктам, що належать до класу наслідків СС1, збудовані на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, за результатами технічного обстеження, збудовані у період з 05.08.1992 р. до 09.04.2015 р. індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 300 кв.м.., а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 300 кв.м. |
|
||||
ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
59 |
Видача дублікату свідоцтва про право власності на житло |
|
||||
60 |
Внесення змін до свідоцтва про право власності на житло |
|
||||
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
61 |
Видача погоджень на проведення земляних робіт |
|
||||
62 |
Видача дозволу на зберігання будівельних матеріалів на загальноміській території |
|
||||
63 |
Видача дозволу на встановлення індивідуального опалення в квартирі |
|
||||
64 |
Видача дозволу на видалення зелених насаджень |
|
||||
65 |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку |
|
||||
66 |
Видача довідки про участь (неучасть) в приватизації житла державного житлового фонду |
|
||||
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
67 |
Надання згоди на укладання договору про припинення права на аліменти на дитину, у зв’язку з набуттям права власності на нерухоме майно |
|
||||
68 |
Надання дозволу на укладання договору оренди житла, майна дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування іншими особами |
|
||||
69 |
Надання дозволу на вчинення правочинів щодо майна право власності/право користування, яким мають малолітні/неповнолітні діти |
|
||||
70 |
Встановлення опіки/піклування над дітьми-сиротами/ дітьми, позбавленими батьківського піклування |
|
||||
71 |
Припинення опіки/піклування над дітьми-сиротами/ дітьми, позбавленими батьківського піклування |
|
||||
72 |
Вирішення спору щодо визначення/зміни прізвища, імені, по батькові дитини |
|
||||
73 |
Вирішення спору щодо визначення способу участі у вихованні та спілкуванні з дитиною того з батьків, хто проживає окремо від неї |
|
||||
74 |
Вирішення спору між батьками щодо визначення місця проживання малолітньої дитини |
|
||||
75 |
Підтвердження місця проживання дитини під час вирішення питання її тимчасового виїзду за кордон |
|
||||
76 |
Надання дітям, а також особа, яка під час здійснення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях не досягла 18 років (повноліття) статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів |
|
||||
77 |
Створення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу |
|
||||
78 |
Припинення функціонування прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу |
|
||||
79 |
Встановлення опіки над майном дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, призначення опікуна |
|
||||
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
80 |
Видача дозволу на створення органу самоорганізації населення |
|
||||
81 |
Легалізація органу самоорганізації населення |
|
||||
82 |
Завіряння документів, виданих керівництвом вуличних/будинкових комітетів |
|
||||
83 |
Видача, засвідченої належним чином, копії заяви |
|
||||
ВІДДІЛ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ОБОРОННОЇ РОБОТИ ТА ВЗАЄМОДІЇ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
84 |
Видача посвідчень членам громадських формувань |
|
||||
УПРАВЛІННЯ АГРОЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
85 |
Укладання договору на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Хмільник |
|
Бланк заяви |
|||
86 |
Встановлення вартості проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі в м.Хмільник |
|
||||
87 |
Затвердження паспорту автобусних маршрутів загального користування в режимі маршрутного таксі в м.Хмільник |
|
Бланк заяви |
|||
88 |
Обстеження спеціальних приймальних пунктів та спеціалізованих металургійних переробних підприємств |
|
Бланк заяви |
|||
89 |
Погодження заяви (клопотання) щодо надання спеціального дозволу на користування надрами загальнодержавного значення без аукціону |
|
Бланк заяви |
|||
90 |
Погодження заяви (клопотання) про надання надр у користування з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин місцевого значення |
|
Бланк заяви |
|||
91 |
Погодження надання гірничого відводу для промислової розробки |
|
Бланк заяви |
|||
92 |
Укладання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури м.Хмільник |
|
||||
93 |
Встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг |
|
||||
94 |
Погодження місця для сезонної торгівлі |
|
||||
95 |
Погодження місця для участі у святковій торгівлі |
|
||||
96 |
Погодження місця для надання послуг у сфері розваг |
|
||||
97 |
Оформлення документів для отримання дотації за вирощений молодняк ВРХ |
|
||||
98 |
Оформлення документів для отримання дотації за наявні бджолосім’ї |
|
||||
99 |
Реєстрація пасіки за місцем проживання фізичної особи або місцезнаходженням юридичної особи, яка займається бджільництвом |
|
||||
100 |
Оформлення документів на отримання дров паливних для пільгової категорії громадян |
|
||||
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
101 |
Оформлення документів для оздоровлення та відпочинку дітей |
|
||||
102 |
Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім"ї та дитини з багатодітної сім"ї |
|
||||
103 |
Повторна видача посвідчення батьків багатодітної сім"ї, дитини з багатодітної сім"ї |
|
||||
104 |
Продовження терміну дії батьків багатодітної сім"ї та дитини з багатодітної сім"ї у зв’язку із навчанням дитини |
|
||||
105 |
Підготовка документів щодо присвоєння почесного звання України "Мати -героїня" |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
106 |
Надання матеріальної допомоги згідно комплексної програми «Добро» громадянам, які проживають на території Хмільницької міської ОТГ: 1. які перебувають у складному матеріальному становищі внаслідок важких життєвих обставин; |
|
|
|||
2. на лікування вкрай складних захворювань та травм, як виняток; |
|
|
||||
3. в яких народилось двоє або більше дітей одночасно; |
|
|||||
4. внутрішньо переміщеним особам, які внесені в Web-орієнтовану інформаційну технологію формування сегменту "Облік ВПО"; |
|
|||||
5. які призвані на строкову військову службу; |
|
Бланк заяви |
||||
6. які призвані на військову службу за контрактом; |
|
|||||
7. на поховання відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007р. № 99 «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення, або особі, яка зобов’язалась поховати померлого»; |
|
|||||
8. які мають інвалідність 1 групи та постійно проходять гемодіаліз в м.Вінниці; |
|
|||||
9. часткової компенсації вартості проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування працівникам товариства Червоного Хреста, які здійснюють соціально-медичне обслуговування одиноких непрацездатних громадян за місцем їх проживання. |
|
|||||
107 |
Надання матеріальної допомоги згідно комплексної програми підтримки учасників Антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, осіб, які беруть(брали) участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та членів їхніх сімей – мешканців Хмільницької міської ОТГ: 1. які отримали поранення, контузію, каліцтво, травми, захворювання під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, а також під час антитерористичної операції, операції об’єднаних сил; |
|
||||
2. які загинули під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, а також під час антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, або померли (смерть яких пов’язана з участю в АТО, ООС, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях чи захистом Батьківщини); |
|
|||||
3. на поховання громадян, які загинули чи померли захищаючи незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях під час антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, в тому числі після демобілізації; |
Інформаційна картка |
|||||
4. членам сімей загиблих/померлих учасників АТО/ООС на вирішення побутових питань; |
Інформаційна картка |
|||||
5. які брали або беруть участь у заходах щодо захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях а також у антитерористичній операції, операції об’єднаних сил, що підтверджено довідкою; |
Інформаційна картка |
|||||
6. демобілізованим учасникам АТО/ООС на лікування; |
Інформаційна картка |
|||||
7. щомісячна соціальна грошова допомоги членам сімей загиблих/померлих учасників АТО/ ООС для компенсації за пільговий проїзд |
Інформаційна картка |
|||||
108 |
Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена |
|
Бланк заяви |
|||
109 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо: |
|||||
1) відмови від майнових прав підопічного |
|
Бланк заяви |
||||
2) видання письмових зобов’язань від імені підопічного |
|
Бланк заяви |
||||
3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири |
|
Бланк заяви |
||||
4) укладення договорів щодо іншого цінного майна |
|
Бланк заяви |
||||
5) управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа |
|
Бланк заяви |
||||
6) передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі |
|
Бланк заяви |
||||
110 |
Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо: |
|||||
1) відмови від майнових прав підопічного |
|
Бланк заяви |
||||
2) видання письмових зобов’язань від імені підопічного |
|
Бланк заяви |
||||
3) укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири |
|
Бланк заяви |
||||
4)укладення договорів щодо іншого цінного майна |
|
Бланк заяви |
||||
111 |
Забезпечення побутовими електрообігрівачами незахищених та малозабезпечених верств населення Хмільницької міської ТГ |
|
||||
ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
||||||
112 |
Прийняття рішення про визначення податковим агентом зі справляння туристичного збору |
|
||||
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ХМІЛЬНИЦЬКОМУ РАЙОНІ |
||||||
113 |
Видача експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження |
|
||||
114 |
Анулювання експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження |
|
||||
115 |
Переоформлення експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження |
|
||||
116 |
Поновлення дії експлуатаційного дозволу оператору ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження |
|
Бланк заяви |
|||
117 |
Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробництва та обігу кормів |
|
Бланк заяви |
|||
118 |
Державна реєстрація потужності операторів ринку |
|
Бланк заяви |
|||
119 |
Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку |
|
||||
120 |
Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку |
|
||||
121 |
Затвердження експортної потужності |
|
Бланк заяви |
|||
ХМІЛЬНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СЕКТОР ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
||||||
122 |
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
|
|
|||
ВІДДІЛ У ХМІЛЬНИЦЬКОМУ РАЙОНІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
||||||
123 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
124 |
Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
|
||||
125 |
Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 року |
|
||||
126 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць |
|
||||
127 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
|
||||
128 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) |
|
||||
129 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
|
||||
130 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру |
|
||||
131 |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
132 |
Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
|
||||
133 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
134 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу |
|
||||
135 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу |
|
||||
136 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу |
|
||||
137 |
Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу |
|
||||
138 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру |
|
||||
139 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
|
||||
140 |
Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, користувача |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
141 |
Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення |
|
||||
142 |
Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
|
||||
143 |
Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі |
|
||||
144 |
Видача довідки про наявність та розмір земельної частки ( паю) |
|
||||
ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
||||||
145 |
Реєстрація громадського об'єднання |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
146 |
Внесення до реєстру громадських об'єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
147 |
Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об'єднання, зміни у складі керівних органів громадського об'єднання, зміну особи (осіб) уповноваженої представляти громадське об'єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об'єднання |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
148 |
Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об'єднання мети (цілей), зміну особи (осіб) уповноваженої представляти громадське об'єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
149 |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
150 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
|||
151 |
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів. |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
ХМІЛЬНИЦЬКИЙ ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
||||||
152 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
153 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
154 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
155 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв`язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
156 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв`язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
157 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
158 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
||||
159 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв`язку з обміном |
Заява-анкета формується адміністратором ЦНАП за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного демографічного реєстру |
УПРАВЛІННЯ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ» ХМІЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
|
|||
160 |
Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
161 |
Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
162 |
Видача нового посвідчення учасника бойових дій замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
163 |
Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
164 |
Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
165 |
Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
166 |
Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
167 |
Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |
168 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
Інформаційна картка |
Бланк заяви |